هیچ از خودتون نپرسیدید این بشر که عالم و آدم رو نقد می کرد ، با این همه سریال بعد از افطار الآن چرا خبری ازش نیست ؟ ایناهاش دیگه . اینجاست

پارسال ماه رمضون هم یه همچین پستی راجع به سریال های ماه رمضونی داشتیم . اونجا هم گفتم و باز هم تکرار می کنم که از آنجایی که بعد از افطار همه جلوی تلویزیون پخش می شن و هیچ کسی حوصله حرف زدن نداره ، تنها راه پیش پای ملت تماشای سریاله که صدا و سیما مثل هر سال برا جماعت روزه دار سنگ تموم گذاشته

به قول استاد جمالزاده هنوز لقمه در کمرکش دوازده حلقوم کتل و گردنه یک دوجین شکم و روده مراحل مضغ و بلع و هضم و تحلیل رو طی نکرده که اهالی سفره فشنگ وار به سمت تلویزیون نشانه می رن . تیتراژ بزنگاه واقعا عالی کار شده . مخصوصآ بازی دختر کوچولوی نادر هم عالیه . اما خیلی ها نگاه خوبی به بزنگاه ندارن . شاید به علت نداشتن سیر داستانی درست حسابی یا شاید هم بد آموزی هایی که داره . به هر حال اعتیاد به عنوان معضل اجتماعی حال حاضر موضوع اصلی سریال های امساله . نمی شه اسمشو بد آموزی گذاشت .

با یه آنتراکت نیم ساعتی جماعت نفسی تازه می کنن تا برای مثل هیچکس آماده بشن . این یکی فیلمنامه خوبی داره و همینطور بازیگر های خوبی . مثل پروانه معصومی و حسین یاری که تو سینما بیشتر در نقش های منفی ظاهر شده ولی فیلم هندی بازی هاش در مثل هیچ کس هم بد نشده . کلآ بچه با استعدادیه . ولی تیتراژ سریال برگ برنده سریاله .

روز حسرت هم نشون داد که هنوز جلوه های ویژه در تلویزیون ایران با مشکل مواجهه . احضار شدن روح یه نفر تو سریالهای ایرانی چیز تازه ای نیست و باز هم سریال داره از وجود بازیگرهاش سود می بره.

در آخر هم که نصف جماعت جلوی تلویزیون خواب هفت تا پادشاه رو می بینن مامور بدرقه برای بدرقه سه سریال قبلی روی آنتن می ره . جواد رضویان و سیروس گرجستانی همینطور فیزیکشون طنز هست . چه برسه دیالوگ های درست و حسابی هم بگن . اون وقته که می شه گفت شبکه تهران بعد از سال ها یه سریال به درد بخور به خورد ملت داد .

کلآ تو سریال های امسال از بازیگر های خوبی استفاده شده و همینطور کارگردان های سرشناسی هم کار کردن منتها دلایل عدم موفقیت بعضی از سریالها رو دیگه باید خودتون قضاوت کنین.